Pin it

7 november 2014

Göra egna kort

Lyckan var total när jag hämtade ut mitt paket från Panduro.
 Fullt med vykort, och olika attiraljer för julkort och andra kort.



Jag har kvar sen förut, men det är tråkigt om man skickar likadant år efter år...
 fast alla kanske inte sparar kort som jag gör?
Sätter in i album. Jag har kvar en låda på vinden med mina vykort som jag sparat sen jag var liten.




Nu kan jag sätta mig ned och göra lite nya födelsedags- påsk- och julkort.

Nästa steg är att göra egna vykort, det vore roligt. Min man tar så fruktansvärt fina kort och det är ju roligt att få skicka unika vykort som ingen annan har.


Så snart sätter jag igång med pysslandet med att göra årets julkort.
 Redan nästa vecka faktiskt.















Instagram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar