Pin it

10 november 2014

Lite nya kläder till Monster High



Nu har jag knåpat ihop några små klänningar och ett hårband.
Den första jag gjorde (blå klänning) blev lite kort, så jag gjorde om samma klänning i rosa och lade till några varv så att den blev lite längre

Fler bilder finns under bilder med mönster anvisning.








Björnen New York och Monster High
Denna klänning i gammelrosa är gjord med restgarner.
Garnet började ta slut så jag fick ta in lite vitt och svart också det restgarner, skönt att bli av med lite garn.
Här poserar Monster High med Amerikanska björnen New York som jag fått av syster nr 1 när hon var i landet på andra sidan Atlanten.


Den gula klänningen blev lite stor uppe i axlarna, men inte så farligt mycket.
Vilken ska jag välja?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar