Pin it

16 november 2014

Nya tvålar

Har gjort lite nya tvålar med kryddor.
 Doftar jul, Perfekta klappar.

Jag ska dekorera och slå in tvålarna i vackra juldekorationer.
 Jag har även gjort några badbomber för första gången.

Jag undrar hur dem blev?

Har även organiserat alla andra tvålar jag gjort. Jag har lagt in dem i fina omslag och skrivit etiketter.
 Perfekta klappar eller att ta med istället för en blomma.


Jag gjorde en koltvål för ett tag sedan som jag börjat använda själv för ett par dagar sedan.

Ska börja ge mig på att även göra kallrörd tvål med olika hälsosamma  ingredienser, nästa steg är egen hudkräm och kanske schampo och inpackning.


Kanske någon dag får jag även sälja tvålar.
Det vore kul att få ägna sig åt pysslandet på heltid.

Den dagen....kanske kommer, senare.
Då måste nog lottovinsten vara stor och det lär dröja, jag spelar inte ens på lotto. Det är ju ändå förutsättningen för att vinna.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar