Pin it

23 november 2014

Pysselhelg

Ja nu har det pysslats igen, igår började jag med julkorten och jag fortsatte idag.
 Det är riktigt kul när man sätter igång, jag skulle kunna göra många många fler.

Ett urval av julkort
Idag passade jag även på att göra mer fågelmat, dem förra jag gjorde bara försvann. Alltså verkligen försvann, inte en liten bit taget utan hela bollen bara var borta från ena stunden till den andra.
Idag gjorde jag två stycken på en tråd. Dem hänger i skrivandets stund kvar under fågelbordet.

Sedan fortsatte jag på jultemat och började slå in lite julklappar, i år har jag lagt ner mycket tankar i alla klappar.
Men nu tog etiketterna slut så jag kunde inte fortsätta.  Det får bli en annan dag mellan julstök och julbak och däremellan födelsedagsbakning.

Jag hinner nog !







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar