Pin it

23 december 2014

Årets julklapp

 Det är alltid prat om årets julklapp i Sverige, samtidigt som man pratar om årets julklapp kan det faktiskt vara den man kommer att få eller fått från sitt jobb.I år var det nog dubbelbemärkelse, det är verkligen årets julklapp. Jag kastade mig på att få iordning på mitt armband så fort som möjligt.Detta år var julklappen verkligen något jag har användning för.
Diskussion om julklappar på arbetsplatsen kan var väldigt roliga, vissa undrar man verkligen över, hur tänkte ni nu, hälften av anställda kommer aldrig att använda detta.
 En julklapp tycker inte jag ska inhandlas för sakens skull, utan ha ett syfte. Nu är alla olika och alla gillar inte alla julklappar.På ett företag fick vi ljusstakar 4 år i rad och 5e året blev det en chokladask.Sen har jag fått muggar och en termos.
Muggarna var lite roligt , vi fick två var och jag älskade dessa muggar, men det gjorde inte tre av mina kollegor, så jag hade tills slut åtta muggar.
Någon gång har vi inte ens fått en julklapp, eller julbord,
Jag uppskattar julbord och en liten julklapp som tack för året.
Årets armband är snyggt och användbart, en liten koll på hur många steg man verkligen tar och hur länge sover man,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar