Pin it

24 december 2014

Hemmagjorda julklappar

I år har jag faktiskt gjort dem flesta julklapparna själv.
 Jag har stickat på löpande band och jag har ju inte kunnat skriva något om dem tills nu.
 Det hade varit lite elakt att visa med bild och allt vad mina nära och kära kommer att få.

Jag har stickat sockor och jag har gjort kläder till Monster High, jag har även gjort tvålar.

Det blev 6 stycken sockor totalt, men jag har bara fotat 5 jag vet,


Julklappar till familjen

Julklapp till syster
Tvålarna som jag gjort har jag bloggat om i tidigare inlägg.
 Det är mer uppskattat att få i present än man tror. Egna hemmagjorda tvålar.

Alla presenter och julkort man gör själv är uppskattat, man lägger ju ner tid och arbete på att göra något eget för den personen,


Jag har även köpt några julklappar, men ändå med lite hemmafix.
Till min ena syster har jag köpt ett pussel med en egen bild, det tror jag kommer att uppskattas.
 Det finns bara detta enda pussel med det motivet. Så lite hemmagjort var ju det med, fotot som vi valde till julklappen var taget av min man .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar