Pin it

25 januari 2015

Omgjorda brickor

Stora brickan som ny, med blå färg och svarta löv.
Provade på att köpa lite sprayfärg från min favoritaffär Panduro
 Köpte bara tre olika färger bara för att se om detta var något för mig. Det var det....
Jag kan inte få nog !

Nu har jag tagit omhand om gamla brickor jag har haft hemma som har blivit lite fula med åren.

 Jag har målat och fixat med mönster och sen målat igen.


Tycker att det blev riktigt snyggt.



Det stannar ju inte här, man kan ju göra oändligt mycket mer. Funderar på att köpa upp lite gamla brickor och göra om.



Det jag har använt mig av är kontaktfilm, sprayfärg och bricka.
Spraya

Kontaktfilm

1, Lilla brickan med primer och bottenfärg


2, Lilla brickan, kontakfilm

3, Lilla brickan målad med svart färg

4, Lilla brickan, kontaktfilmen borttagen








Sen kan man ge bort eller sälja till välgörande ändamål som till Stockholms Katthem eller World Animal Protection eller något annat som hjälper utsatta djur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar