Pin it

21 februari 2015

Det är en sådan dag i dag

När allt går liksom lite fel.
 Jag började morgonen med att spilla ut mitt kaffe över skrivbordet, sen var det vattnets tur på bordet.

Sen strulade det i affären...


Jag har blockat min sjal idag och jag har småpysslat lite.
 Nu var det dags för en kaffe och en semla till skidorna, VM i Falun.
Charlotte Kalla, kom igen nu !!

Fasen, nu drog Norskan...



Igår vann i alla fall mina favoriter Elisabeth och Jesper i på Spåret det var fantastiskt att se!


Jag har stickat en tröja och  2 par byxor till Monster High i går.



Det är så smått så det går jättefort att sticka, lite kul är det också.


Nu ska jag fortsätta med min tröja och min poncho och sen ska jag kolla lite nya mönster.





  Ja nej det blev Brons till Charlotte Kalla, men det blev medalj :)
Hon är duktig Kalla, hon hängde med hela vägen.

Sofia Bleckur gjorde ett fantastiskt lopp och kom 5a.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar