Pin it

13 februari 2015

Fredag 13e Syfestival !

Syfesival i Älvsjö
Garn och ännu mer pärlor

Ja äntligen Syfestival igen!


 Paradiset för handarbetsintresserade, det finns allt från sömnad, brodering, knyppling quilting, pärlor, stickning, ja det mesta.






Jag har ränt runt bland stånden och tittat och handlat.
 Fast denna gång var jag duktig, jag höll mig till min lista. Det är jag riktigt stolt över.


Jag hittade jättefina pärlor som jag ska sticka in i en tröja och sen har jag hittat fina pärlor till ett halsband.
Knappar

Pärlor och garn

Garn så klart, jag hittade både grönt, rött och rostfärgade garn som jag ska ha som tillägg till några projekt jag redan inhandlat till tidigare.

Sen fick jag tag på mina fina knappar. Jag älskar knappar !


Nu är mitt lager fullt igen och jag kan pyssla hur mycket som helst nu.