Pin it

1 februari 2015

Hudlotion egen tillverkad

I dag har jag gjort tre stycken egna hudkrämer.
Det börjar bli riktigt kul att göra och min hud mår så mycket bättre än när jag köper massproducerat med en massa tillsatser.



Jag har varit och köpt in lite burkar, för mina egna krämer.


Kanske en dag kan jag sälja mina egna hemmatillverkade produkter, både krämer och tvålar ?

 Det vore drömmen, att få arbeta i lite större skala. Kanske sälja lite på marknader, men då måste jag ju ha ett litet lager. Det tål att tänkas på.



Lyxig hudlotion blir till

 En lyxig mjukgörande hudlotion med sheasmör och vit choklad.






Fotkräm blandas
En underbar mjukgörande fotkräm med avokado och manukkahonung.










Ansiktskrämen blandas




En närande ansiktskräm med valnöt- och mandelolja. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar