Pin it

15 februari 2015

Knappar !

Nu har jag inhandlat knappar, ännu mer knappar.

 Igår var jag på Kyrkornas Second Hand Butik i Täby som en kollega rekommenderade till mig, för just knappar.
Det var lite roligt att gå där inne då dem hade alla avdelningar som små egna butiker så det blev en minigalleria.

Jag hade fokus på knappar och det hittade jag vill jag lova.
Det fans fina stora knappar i rör som man fick köpa per/styck och det fanns även blandade knappar färdiga i  påse 300 g /25:-

Det blev vad jag kallar en knappfest!


Nu har jag tvättat mina knappar och dem ligger på tork.

Vad ska jag nu göra med mina fina knappar ?
 Jo...fortsättning följer.
  Det finns en tanke med knapparna.

Ja det är en liten bricka som skymtas under knapparna.
Småbrickor 3:-/st.  Jag kunde inte låta det gå mig förbi heller.


Så söndagen är räddad, här ska pysslas!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar