Pin it

17 mars 2015

Flygfän


Jag har tagit detta kort


Satt ute på altanen och njöt av vädret med en kopp kaffe och kameran i högsta hugg.Lite kul när man kan och hinner med att ta lite kort.

Fåglar är roliga att studera och det är ju den här tiden när allt kommer till liv som är kul att dokumentera.
Ja jag tycker det är kul att fota lite allt möjligt.
En sparv som letar nötter och frön.

Jag har tagit detta kort

En annan sparv som sitter i häcken och sjunger.

En nyvaken fluga som tvättar fossingarna.



Jag har tagit detta kort

Fotspår, vem har gått här i leran?
Jag studerar alltid spår.
Ja detta är en häst.


Taget av mig med mobilkameran

Jag tittar alltid runt omkring efter spår.
Är det en gammal väg?
Det ser ut som en bortglömd trädgård.

Fantasin flödar som vanligt när jag är ute och vandrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar