Pin it

22 mars 2015

Vad hände med tågprojektet?

Ja det undrar jag också.
 Vad hände med det?

Det skulle bli en poncho.

Intresset är helt sonika borta.
Jag tappade intresset förra veckan, jag har ingen energi att sticka på tåget längre, jag orkar inte läsa.
 Jag vill inte laga mat när jag kommer hem, jag vill inte sticka hemma, jag vill bara sova.

På jobbet vill jag bara hem och hemma vill jag bara sova.

I går puchade jag mig själv och jag städade och fixade och trixade.
Handlade lite baksaker, ifall jag får lust att baka.
Middagen jag lade inte ner någon själ i matlagningen,



Jag är i sorg och jag har inte accepterat nuet riktigt.
Nuet är inte så bra.

Jag hänger kvar och lusten att pyssla kommer säkert tillbaka.

För när jag pysslar mår jag bra, men för att pyssla, baka med mera så måste jag må bra.
Moment 22.


Jag har gammalt eller gammalt nytt pyssel som jag inte bloggat om, så det finns något att visa framöver i alla fall.

Jag har stickat 3 Barbie/Sindy kläder från i lördags förra veckan  tills idag.
Så lite har det blivit, väldigt lite.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar