Pin it

11 maj 2015

Inventering av Sindy saker



Jag saknar skor till Sindy.
Jag kommer ihåg att jag hade dåligt med skor redan när jag var liten, men att jag hade några, nu har jag idag vunnit en auktion på Tradera 3 par skor till Sindy. Jag väntar med spänning på paketet.








Efter inventeringen på vinden fann jag
färre än vad jag hade väntat mig.
Det fattades vad jag vet 1 par vita skor
samt att jag har bara ena skon av  2 sorter. Stövlarna, ja det var inte vad jag hade väntat mig.








Jag hittade tvättkorgen och strykjärnet.
Hårborste, kam  och spegel.





Picknick setet har jag kvar.
Jag ska ta lite lite kort sedan ska sakerna tillbaka i lådan igen.







Jag hade klädskåpet kvar men bara en enda häst. Skåpet var intakt med alla saker, men hästen saknar sadel och träns.
Hästen är inte en Sindy häst, det var en helt annan docka till den hästen och det var innan jag ens fick en Sindy docka.



Jag hittade originalkläderna till några dockor, det är Superstar Sindy som saknar saker.
Lite kul att jag hade Pedigree Dolls & Toys broschyren kvar
från Superstar Sindy.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar