Pin it

6 maj 2015

Porträtt Sindy

Sindy 1 och 3



Har varit ute i det fria och tagit lite porträttbilder.
 Jag har fixat lite med frisyrerna denna gång. Har inte lagt ner så mycket tid tidigare på frisyrer eller smycken.

Ju mer jag tittar runt ser jag att det är just det som många lägger ner tid på.

Jag vill oftast ha lite roliga miljöer
att ta bilderna i.

Mina fyra Sindydockor med olika karaktärer, söta är dem allihop.


Sindy 4
Sindy 4
Sindy nr 1 (Weekender Sindy 1978) har en liten kort lugg (kommer inte ihåg när den kom till) och jag har arbetat att håret ska vara rakt utan lockar.

Sindy nr 3 (Sweet Dream Sindy 1978) har haft stora spolar i topparna för att få lite volym.

Sindy 2
 Sindy nr 4 (Har jag köpt på Tradera och vet ej historik eller vilken Sindy det är) har en virad lock som en skruv.

Sindy nr 2 (Superstar Sindy 1977) har haft stora spolar för att få den höga volymen och att topparna lutar lite inåt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar