Pin it

16 maj 2015

Sindy originalkläder



Jag hittade kläderna, Sindys kläder, jag visste att jag hade dem någonstans.
Sweet dream Sindy har sin original klänning i blått samt ett par blå tofflor till.

 Superstar Sindy har ett nattlinne med morgonrock som är köpt separat. Jag vet att den outfiten fanns på Sweet dream Sindy men något år senare eller det kanske var samma år jag minns inte. Jag fick dockan i julklapp med blå klänning.
Däremot ska det vara ett par rosa tofflor till den dressen, men jag hade bara en toffel kvar.








Weekender Sindy har sin original klänning, skor (röda) saknas tyvärr och handväskan vet jag inte var den är.


Den grönrutiga klänningen såldes separat och det var ett par vita skor till den, jag hade tyvärr bara den ena skon kvar.




Nedan en bild på Superstar Sindy bredvid sitt klädskåp.
Jag minns att jag lekte otroligt mycket med dessa saker.

Den rutiga skjortan och blå byxor minns 

jag inte om det var Sindys kläder eller inte.






Hästen är som sagt inte en Sindy häst,
men den var en av favoritleksakerna. 
Min lillasyster har klippt svansen på den kom jag ihåg.

 Upptäckte det när jag kom hem från skolan en dag. Tur att inte hela svansen rök.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar