Pin it

1 juni 2015

Klänningen är en dröm

Se vad jag kommit över.
Vilka vackra klänningar.

En flickas dröm.
Jag har köpt dem på Tradera av en tjej som syr dessa klänningar själv.




Hon har startat en hemsida helt nyligen Jolly Sweet, kan rekommenderas












Titta och njut oj oj om jag hade haft dessa klänningar när jag var barn.
Jag har gjort matchande örhängen till den lila klänningen och satt upp håret i en knut på Barbie Core Friends..
















Törnrosa i den vackra blå klänningen har håret uppsatt i en hästsvans prydd med vackra pärlor.








My Scene Barbie har håret uppsatt i en knut med ett diadem som matchar hennes svarta klänning.












Min man Magnus har tagit en del bilder i detta blogginlägg och jag har tagit en del.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar