Pin it

5 juli 2015

Jag räddar Bratz



Jag räddar Bratz !
Från vad?

Jo från att försvinna.
Bratz tillverkas inte längre och det är väldigt poppis att göra om dockorna.
Ta bort smink med mera.
Jag räddar dom.
Här är det en fristad.

Här ska man vara fashionista och ha makeup.
Ju mer kläder desto roligare.
Från att inte äga en enda Bratzdocka har jag nu redan 5.
 Några till är på väg, hoppas jag.
Man vet aldrig hur leveransen fungerar
Man är ju heller aldrig säker på att vinna en auktion så jag budade på fler eftersom
jag inte vunnit tidigare.
Vann några auktioner på samma gång,
En docka ankom för någon vecka sedan, fyra ankom för några dagar sedan, alla inhandlade från Tradera.
Ja, sen råkade jag i samma veva vinna en docka från England.

Å typ 10 minuter senare hade jag vunnit några dockor till på E-bay också från
England och dom är nu på väg.

Jag trodde här att jag vunnit 5 dockor, nope nope.



Det var 5 damer och 3 herrar = 8 Bratz.
Japp....

Fjorton, 14 ! dockor är vunna inom loppet av några dagar.
Så kan det gå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar