Pin it

11 september 2015

Löpandeband stickning

Så känns det just nu, löpandeband stickning,
en socka klar, nästa par.
Denna vecka har jag stickat 3 par sockor hittills, det är mer än 1 socka om dagen.

 Just nu stickar jag bara sockor och åter sockor, det är till julmarknaden den 5/12.

Jag stickar på tåget och hemma, men det är olika sockor, en stickning på tåget och en hemma, lite variation i alla fall under dagen.
Det är pest när jag får stå på vägen hem, inte bara att det är jobbigt, inget stickande !

Måste bli klar med sockorna snart, jag har andra saker jag lovat att sticka, eller så får jag göra en sockbreak.






Det är olika modeller och olika storlekar, har varit förbi Ljungqvist garn på Odenplan och hittade små inspirationshäften från bland annat Svarta fåret. Så nu stickas det sockor med nya mönster och färger, dam, barn och herr.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar