Pin it

27 september 2015

Nystickade koftor till Bratz - Moxie Girlz

Ja nu har jag satt igång med att sticka lite koftor, jackor och en o annan poncho till Bratz- och Moxie Girlz dockorna.
 Jag har faktiskt lovat att sticka lite koftor till min väninnans Brats dockor i byteshandel.
Jag har nämligen fått ett par jättesöta snuttefiltar/snuttedockor som hon har virkat.

Väninnan är en fena på att virka dockor, snuttedockor, djur, kakor ja allt roligt och sött.
 






Det var även vi som pysslade tomtar för några helger sedan.

Så efter att jag valt ut 2 söta snuttisar så ska jag i gengäld sticka lite koftor och små sockor.

Sånt gillar jag, byteshandel.

Dessa är klara hittills förutom att kanske sätta i en knapp och liknande.

Modell denna gång är Avery Moxie Girlz





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar