Pin it

29 september 2015

Pyssel tomtar fortsättning

Nu har jag kommit lite längre med mitt tomtepysslande.
Jag har fortfarande en massa tomtar kvar att göra
Det tar lite längre tid än man tror och det är ju så mycket man ska hinna göra om helgerna.


Nu har mannen min hjälpt till och sågat isär träbitar i perfekta storlekar.
Jag har nu målat dessa i vit snöfärg.

Mina träd är målade även dem och jag har tittat ut vilka tomtar som ska stå var.
Det kommer att bli så fint.

Funderar på att fixa lite mossa också att klistra fast under träden.
Vi får se vad det blir.






Jag har även fått hem lera från Slöjd Detaljer så nu har jag gjort några plattor som ska torka.
Sesan ska jag limma fast tomtar på dessa så att dem kan stå ordentligt.

Jag tror att det här kommer att bli jättebra till slut.

Får hoppas att någon vill köpa dem söta små liven.

Jag kommer ju givetvis spara någon till mig själv..schyyy säg inget :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar