Pin it

22 oktober 2015

Bratz Boys

Mina Bratz boyz som jag ropade in från E-bay och kom skeppandes från England i somras.
 Nu först har jag haft tid att sticka lite kläder till killarna och jag har även haft fullt upp med att hitta vilka dem är.

Tyvärr är det så när man köper begagnat att allt som oftast har dem inte orginal kläderna på sig, håret är lite klippt här och var och det är ingen hänvisning till vilken docka det är. För det vet oftast inte säljarna själva verkar det som.
 Det står bara Bratz.

Ibland är det ett namn och det visar sig inte stämma.

Hur som, här är killarna i nystickade linnen, väst, shorts och långbyxor.
Cade, Cameron och Koby.










Mönster till linne, Bratz mönster nr 190.  Linnet är stickat i TeeTee Pallas ljusblått garn.
 Kobys brungråa shorts är stickade i Drops Alpaca garn och det är Bratz mönster 225

Camerons väst och shorts har jag bloggat om tidigare lika Cades långbyxor.



Fotografen är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar