Pin it

24 oktober 2015

Två stickade klänningar - Bratz



Här i veckan var jag iväg på en dagskryssning till en populär Ö i Östersjön.
 Under bussresan till och från båten passade jag på att sticka två klänningar till Bratz dockorna.

Jag började med att sticka ett fodral med olika färger, garnet jag använde mig av var dessa små nystan, Candy garn. Praktiskt att ta med i stickväskan.
Nästa klänning jag gav mig på var en röd feststass.
Jag ska sticka flera klänningar i dessa garner.
Jag har använt mig av ett glittergarn Svarta Fåret Starlight, vanligt akrylgarn från Svarta Fåret och ett pälsgarn Hjertegarn Lace Pels.






Har fotograferat Cloe all Glammed up Designer Streaks i sin nya klänning, fodralet.


                                           Här poserar Movie starz Jade i sin nya röda festblåsa.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar