Pin it

24 januari 2016

Förkylning Hokus pokus bort !

Tänk om det fanns en besvärjelse, Abrakadara, Hokus Pokus.
 "poff"







Så lätt är det tyvärr inte, men nu har jag satt in stora artelleriet.
 Idag har jag inte bara fått i mig den hemska drycken utan även andra power vitaminer.
Nu ska förkylningen ut ur detta hus.






Jag har köpt apelsiner och blodapelsiner som jag gör färsk juice på varje morgon i det glaset häller jag i den hemska pulverdrycken som ska vara jättenyttig, RAW.  Det går bra att dricka då, smaken döljs.






Jag tar även andra medikamenter och idag har jag även suttit under en handuk med en balja med hett vatten och andats in vicks.
Nu kan jag andas genom näsan.
























Jag har även smaksatt ny honung i dag.
Det ska göra susen i mitt te och om jag endast dricker honungsvatten,
det lenar gott i halsen när den känns torr,









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar