Pin it

9 januari 2016

Här var det tomt ...

Det var ett tag sedan jag bloggade, ser ut som jag inte gjort något alls under 2016, men det har jag ju.
Jag har däremot varit ute och rest, hälsat på syster och syskonbarn.

 Har under tågresan hunnit med att sticka små söta äggvärmare.
 Jag har även påbörjat en filt efter beställning,
 Det har varit härliga lediga dagar med bus, gos och promenader.


Inte så mycket pyssel förutom stickning, men att umgås med syskonbarn är riktigt mysigt.


 
 Jag har även varit på bio, det är inte bara så där man kan gå
på barnbio, Snobben.







Att resa med tåg igenom Sverige tycker jag är kul, jag blir alltid lika förundrad hur vackert land vi har.

Det är något visst att sitta och titta ut genom fönstret på det vackra vinterlandskapet som susar förbi där utanför.






 Mönster på äggvärmare lägger jag upp i ett eget blogginlägg









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar