Pin it

9 april 2016

Ever After High - Stickade kläder

Lite nystickade kläder till Ever After High, passar även till Monster High. 
 Jag har av pälsgarn stickat en top i rätstickning och jag har stickat en kjol i vitt och silver båda färgerna är av märket Candy.







Jag fortsatte sedan att sticka i silvergarn en klänning. Den är stickad i både rätstickning och slätstickning.









Till det så stickade jag i ett annat pälsgarn en poncho även den i rätstickning och till det ett pannband.




  Hade en snutt över av det ena pälsgarnet så det räckte precis till en boa som man kan ha över axlarna.

Nu har jag inget pälsgarn kvar i brunt ska jag säga. Kom på att jag har två olika nyanser av blått och ett rött pälsgarn kvar.
Jag har även et antal glitter garner kvar som jag kan fortsätta att sticka små dockkläder av.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar