Pin it

9 juni 2016

Ett lakan, 5 knappar och en symaskin



Ja,vad blir det?
Ett lakan, 5 knappar och en symaskin, vad blir detta?


Det blir ett linne.
 Ett enkelt linne, inget märkvärdigt.
Linnet fungerar att använda både hemma och på jobb under en cardigan eller liknande.

Man måste ju våga.
Låt fantasin flöda.
Blanda färger och mönster.




Framstycke

Jag hade en idé som jag ville testa och det fungerade, mitt egna mönster.
Nu behöver jag träna på att sy från mönster egna och färdiga.
Jag behöver träna, träna och träna.

Då fungerar gamla lakan perfekt.
Det som är svårt är att sy egna kläder i vuxen storlek.

Smått fungerar utmärkt.
Till dockorna, det går lätt och bra att sy.

Bakstycke


Sorry för crappy bilder, men dem togs med mobil lite hastigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar