Pin it

9 juni 2016

Studentkort

Vi har tagit studenten vi har tagit studenten.
 Det är en sång man känner igen i dessa tider.

Dem flesta har gåt ut skolan redan, mend et är några kvar.

Min mans systerdotter till expempel.
 Hon går ut snart.
Jag har gjort ett kort till henne, tycker fortfarande att det är roligare att göra kort så långt jag kan och har material till än att köpa.

Har märkt att korten har sinat och det enda jag har gott om är faktiskt julkort med tillbehör.
Jag har satsat otroligt mycket på julkorten och det visar sig nu, tyvärr.


Märkte dock sist på julmarkanden att det var inget större intresse av att köpa julkort.
Det är sms som gäller - Boring !


Hur som, hittade inte material jag ville ha till studentkortet så jag fick försöka ta fram mina dolda teckningskunskaper.
Nåja studentmössan blev inte så tokig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar