Pin it

2 oktober 2016

Tradera inköp

Ja, nu har jag varit igång igen på Tradera och inhandlat lite saker.
 Det var tyvärr några grejer som jag blev överbudad på,
 men det är som det är.

Däremot har jag precis fått hemm en soffgrupp till Sindy.
 Den röda 2 sittssoffan med 1 fåtölj i  a'la 70-80 tal.



Den ville jag ha när jag var liten, sisådär 30 år senare så fick jag den.



Dockorna är nöjda, det blev nästan tumult och både Moxie girl och Bratz sitter i soffan.




  Har även inhandlat 2 nya Bratz som jag inte har hunnit titta vilka dem är ännu och 1 Sindy som jag tror är lite nyare från 80 talet.
Lite nya kläder till Sindy har kommit hem och 2 lådor med hästar och indianer, kor och ja Gud vet allt vad som var med där, men det är till min systerson.
Weekender Sindy 1978 med nya ridkläder
  

Min fina äldsta Weekender Sindy 1978  har fått nya ridkläder.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar