Pin it

18 februari 2017

Halsband -pärlor

Jag skrev ju häromdagen om mitt halsband som jag gjorde.
 Det blev ju fler än ett.

Men jag hade bara bild på det enda.

Halsband av kulor/Susanne
Det var ju lite mer platta stenar på den.

Det här halsbandet påminner lite om ungdomens halsband som berstod av träkulor.
Det var jättepopulärt, alla hade ett sånt - utom jag.
Jag fick ett till slut i födelsedagspresent - då var det inte modernt längre.
Så var det nästan jämnt.
Du får önska dig i födelsedagspresent eller i julklapp.
Det var det bäst svaret - efter jul, i januari - du får önska dig det i födelsedagspresent.
Jag fyller år i december, 3 veckor innan julafton.
 Så så var det, när modeflugan var som bäst så kom jag med det långt senare.


Det blev ju folk av mig med.



Pärlor/Susanne







Jag har kvar lite stenar och pärlor som jag inte riktigt vet vad det ska bli.
Något ska man ju kunna hitta på


Jag köpte ju även en klar kedja, eller ja kedja är det ju inte, men i alla fall.
Vet inte , kanske lite vikinga inspirerat.




Halsband/Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar