Pin it

23 april 2017

Chunkypläd - mörkegrå






Hittade en leverantör av chunkygarn i Danmark.  Det var riktigt smidigt och garnet kom inom 10 dagar.
Jag fick rätt färg och jag är super nöjd med Fillows.dk

Tyvärr har dem döpt om färgerna istället för att ha behållt orginalnamnen. Därför blir det lite extra svårt att veta vilken färg man ska beställa.

Men tycker ni, det är väl bara att se på bilden.
Jo,men det finns inga bilder på färgerna, det är det andra prolemet.
Jag hittade denna återförsäljare på Instagram och där bad jag dem skicka en färgkarta samt att jag har frågat mig fram och dem har skickat bilder.
Dem är hjälpsamma, serviceminded och snabba på att leverera.

Pläden är klar och ska levereras inom kort.

Är väldigt sugen på att sticka en stor pläd till dubbelsäng i färg mink.
Vore lite häftigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar