Pin it

10 augusti 2017

Stuvbitar - små väskor - necessär

Nu fick jag lite lite tyg kvar.
 Det räcker inte långt alls.

Inte till en väska i alla fall.

Snilleblixt!

Små väskor, necessärer.
Jag gjorde en pengapung eller ja en stor pengapung.



En mindre portmonä och en lite större.

Alla tre i olika design och storlekar.

Pengapungen var den som gav mig mest huvudbry.
Jag fick i hop den och det gick bra med att träigenom snöret.
Köpte det snöret för ett tag sedan för att jag skulle göra halsband, vilket jag har gjort.
Det blev över och se vilken tur det var för nu kom ju det till användning.

Tycker att dem blev supersöta alla tre.

Nu får man ju ha vad man vill i dessa.
Smink, pennor, småkrafs, smycken, pärlor, kulor.
Ja inte vet jag, det är bara fantasin som sätter stopp.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar