Pin it

16 september 2017

Kärlekstomtar - Love Nombs

Letade igenom mina skåp och lådor för att hitta lite pysselmaterial.

 Jag har sakerna lite utspritt i hemmet.
Skulle faktiskt behöva ett eget rum där jag kan ha hyllor och lådor med tyger, garn, lim, färgburkar och Gud vet vad.

Nu hittade jag stenar som jag köpt för längesedan.
Då hade jag dem i en glasskål blandat med jord och det var kaktusar i den om jag inte missminner mig.


 Jag och en kollega gjorde denna på jobbet inför en tacokväll eller liknande.




Det var många år sedan... i alla fall tillbaka till stenarna.

Nu har jag några småtomtar kvar som jag gjort tidigare av cernit- eller fimolera.

Fick en liten idé, kärlekstomtar.
Va?!
Sött eller hur.

Sagt och gjort, limma tomtar på stenar, måla små hjärtan.
Se så söta, jag är KÄR.

Hustomtar och Kärlekstomtar behöver man i vardagen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar