Pin it

11 november 2017

Sockor i stora lass - julmarknad

Det pratas om julmarknad i år igen.
 Samma helg som första gången, men på söndagen istället.
Vi får se, vi har möte om någon vecka.


Jag laddar upp med sockor ifall att.

 Rosa, blå eller grönt?

Har fått faktiskt 3 nystan med mjukt härligt garn i just dessa färger.
Det rosamelerade blandade jag ut med diverse restgarner i lila samt rosa.
Nu är allt rosa slut, lite lite kvar av lila. Garnerna räckte på håret till dessa härliga sockor.


Ska jag verkligen sälja dem?

Jag behöver ju sockor själv...njae jag behöver sälj material



Därför stickar jag så många sockor som jag bara kan.

Har även stickat ett par blå sockor av blandat garn.

Nu har jag två nya sockor till marknaden.
Det ena paret med lite längre skaft än det andra.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar