Pin it

20 maj 2017

Tights jeans denim

Min väninna gav mig faktiskt den idén att sy ett par tights i jeans denim trikåtyg,
Hon har ingen aning om det dock.

Jag har ju sytt rätt många byxor nu i olika variationer och storlekar.
 Det var dags att ge mig ett par byxor.
 Såg av en slump på Instagram att Tygrullen i Vansbro hade just denim i trikå.
 Hmm, jag som sliter byxor och aldrig har byxor som passar, dyrt är det också.

Varför inte, man måste ju prova.
Jag har köpt tyg i blå jeans färg och svart.

Är klar med dem blå och jag är så otroligt nöjd att jag nästan spricker.
Jag som inte kunde sy alls har nu sytt egna byxor,

Nu behöver jag ta mig tid att sy nästa par och jag ska köpa mer tyg och sy olika varianter.
 Vanlig bredd, bootcut, ja..
det är bara fantasin som sätter stopp.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar