Pin it

23 juni 2018

Böcker - lära mig att sy

Alltså jag ser så mycket snyggt runt omkring mig, folk som syr och hänvisar till lite ditt och datt.
 Nu senast såg jag på Instagram en snygg vanlig T-shirt /top som man bara enkelt kan sy.

Hittade designern och ja hon har gjort en bok.
Så ut på nätet och kolla runt lite
Beställde böckerna och nu är dem hemma.

 jag hittade ju lite andra böcker också på samma tema, så  japp det blev 4 böcker  i samma tema.
 Du vet det är lätt att dras med..

Nu ska jag lära mig att sy,
Nu har jag verktyg, tips och trix.












Sy klänningar, jag som verkligen behöver lära mig det.
jag går ju mest i klänningar och kjolar.

Samma samma hela tiden.
Jag har ju lite mer omfång än andra så det är ju svårt att hitta en modell som passar min kroppstyp.

Kanske kan sy eget då istället eller hur?

Japp nu ska det läsas och få idéer, sen ska tyg inhandlas.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar