Pin it

12 december 2016

Lovikavantar





Jag har stickat Lovikavantar, riktiga Lovikavantar i äkta Lovika garn.
 Mjukt, skönt och varmt garn.

Jag har inte stickat så många vantar i mina dagar, jag behöver träna.
 Min man och jag har varsina tumvantar som jag stickat i tjockt garn några år tidigare.
Dem är så varma så man svettas.











Lovikavantarna var ett perfekt projekt, har alltid velat ha Lovikavantar.
Garnet har jag handlat hos Kaki på nätet.
Det är som julafton varje gång man får hem paket med garn.
Nu hade dessa legat en stund och jag tänkte...näe nu är det dags att sticka upp garnet, projekt efter projekt som jag planerat måste avslutas.

Jag har för många ufon.

Jag blev väldigt nöjd i alla fall med mina vantar.
Dem sitter perfek, dem är fina och dem är varma.


Jag behåller nog dessa själv.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar