Pin it

7 juni 2017

För ett tag sedan....

För ett tag sedan rensade jag ut en massa kläder. Bland allt så var det en bikini.
 Jag gillade den bikinin, köpte den på Teneriffa för några år sedan när jag var där med min syster.
Nåväl, den var väldigt solblekt och BHn hade krympt, eller.

Nåväl, bland alla mina tokiga projekt tänkte jag att vara krativ och göra en baddräkt till BJD dockan.
 Har sett så snygga baddrökter till BJD på bild,
 Jag började med det där, ni som följer på Instagram vet.
Sen köpte jag annat tyg och började sy mössor och byxor.

Baddräkten?
 Den har jag kastat, det var för mycket pill och energi.

Jag håller på med ett par svarta jersey denim byxor till mig istället.
Snart klara.
Jag stickar ju en väst också.
 Nu är det Smoothie tider igen,
Bollnäsfil, Banan, Nektarin, Nyponpulver.
Mixa
Drick och njut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar