Pin it

24 augusti 2019

Stuvbits rensning

Nu har jag grävt långt ner i gömmorna bland stuvbitar.
 Jag måste rensa.
 Har sagt det förr och säger det igen.
 Men!
Stuvbitarna minskar ju inte...
 dem ökar ! 
iii
Det är ju inte riktigt det jag vill.
Men se vad jag hittade, ett fint marinblått trikåtyg.


Det är faktiskt kvar sen jag sydde ett par mjukisar till min man. Det var bland det första jag sydde så det är ju ett par till tre år sedan. Kul att det kom till nytta nu.
Det räckte precis till ett par små mjukisar och jag hade en bit mudd kvar.
Men se det är inte ens en trådbit kvar av detta tyg nu.

Byxorna är perfekta att ha under overall eller bara inomhus.
Mjuka och sköna.
Användbara till det mesta.

Jag hoppas att dem kommer att användas flitigt.


Mudd till midjeresår och i benslut.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar