Pin it

1 februari 2016

Kläder för kvinnor med former

För ett tag sedan skrev jag ut min förtvivlan över att jag inte kunde hitta skidkläder i min storlek och längd. Blogginlägget hittar du här.

 Strax därefter hittade jag butiken
Äntligen !

Jag skickade efter både softcell byxa och termobyxa.
Passar perfekt.


När jag nyligen var på konferens i Antwwerpen så åkte vi förbi denna butik.
Helt otroligt, 3 dagar efter att jag mottagit mina kläder så ser jag en av deras butiker i verkliga livet.

Jag sprang dit en lunch, nosade runt och tittade i butiken.
Hade inte så mycket tid på mig så jag tänkte att beställa på nötet fungerar ju utmärkt.

Ulla Popken heter butiken och den är väl värd ett besök.

En annan butik jag hittade nyligen ligger i Sollentuna Centrum och heter Bergmans Form en jätte trevlig butik. Jag såg att dem hade mina favorit byxor i butiken så jag kommer att återkomma dit.
  Jag inhandlade en poncho typ fast ändå som en kofta med luva.


Så nu har jag fått hem kläder som faktiskt passar.


Shoppa lugnt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar