Pin it

29 oktober 2016

Kallt på jobbet - Torgvantar

Det är så kallt på jobbet att folk sitter med underställ eller ytterkläder på sig.
 Radiatorerna är kalla fast dem står på högsta och ventilationen blåser ut kall luft.
Nya lokaler och vi fryser ihjäl, 

Häromveckan satt kollegan och värmde sina händer och förslog att jag skulle sticka torgvantar, mest på skämt. Men jag går ju igång på sånt så, det är klart att jag gör.
Half mittens on their way.
Nu var dem då klara och kollegan blev glatt överraskad.
Tyvärr glömde jag ta ett kort på dem.

Får försöka ta ett kort senare och pulicera.

Vantarna stickade jag av restgarnet från bayfilten jag stickade för ett tag sedan.

En affärsidé, sälja torgvantar och mandelkakor på arbetsplatsen!
Pengarna skulle jag sätta in till  Föreningen Musses vänner. eller World Animal Protection.


Föreningen Musses Vänner - telefonnr 018-258159 eller via mailen 018258159@telia.com
Bankgironr är 216-2576



World Animal Protection - Swisha till nummer: 9001744,  Plusgirot: 900174-4


Gå gärna in och läs mer om deras arbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar