Pin it

1 augusti 2015

Sol !

Sol, äntligen sol.

Idag kom mina nya fina bikini, baddräktsklänning och strandklänning som jag beställt från bonprix.
Jag är jättenöjd och nu är allt i hamn inför solsemestern som jag drömmer om.
För semester har jag haft men inte mycket sol.

Nu är det redan augusti, sommaren har sprungit iväg. Sommaren som var jäääätte lååång när man var liten är så kort att den gått över bara man blinkar.
Konstigt det där med tidsuppfattning,










Idag passade maken och jag på att besöka Wenngarns slott med omnejd.
Vi tog en promenad runt ägorna och avslutade med en fika i slottsparken.





 Det har verkligen blivit fint där ute och dem bygger en massa nya bostäder.

Jag vill prova på ridning på islandshäst någon dag, men att övertyga maken till att följa med är svårare, jag tror att jag får muta mina väninnor istället.
















Sen avslutar vi det hela med en kakbuffé i slotts cafét.


Nu ska jag ut och avnjuta solen på altanen i min nya bikini.
Sola med förnuft och solskydd.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar