Pin it

11 november 2016

Vad ska jag sticka?

Letade fram lite restgarner igår.
 Det började egentligen med att jag skulle leta fram nya garner och sticka ev vantar, benvärmare, halsduk, sockor.
Vet inte riktigt vad jag ska sticka.
Behöver bli av med mina garner, sen har jag en stundande julmarknad om bara några veckor.
 Har jag saker till den att sälja?

Hittade faktiskt garn som jag beställt, Andes garn 4a nystan, 3 av en färg och 1 av en helt annan.
Benvärmare, halsduk, handledvärmare får det bli av det.
Vantar?

Letade fram beskrivningar.
Sen gissa, jag har ju köpt ett färdigt set för att göra Lovvikavantar, jisses, och snön är redan här. Det måste jag göra nu.





1 par damsockor måste jag få till innan marknaden.

Jag hittade på ett restgarn i alla fall, rosa fluff.
Det räckte precis till en poncho åt Liv samt en beige halsduk.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar