Pin it

2 april 2015

Nystickat

Lite nystickade kläder som jag äntligen har fått tid att fotografera.
 Det är ju det också, även om man blir klar med stickningen så ska det ju fotas.

Det är inte alltid man hinner eller att ljuset passar.



Har faktiskt stickat lite till Sindy, en läcker blåsa i orange.
Candy- och eller Järbogarn har dessa små nystan som passar perfekt till dockkläder.

Har även stickat en klänning i raggsocksgarn, en blå top och
en långärmad tröja.






Funderar på att sticka lite kläder till större dockor.
Det är nästa projekt när mina gamla är klara så klart. Måste ta tag i min tröja nu.

Det är inte mycket kvar på den.
Dockkläderna kan vänta. 







                      
Men så är det!
Vissa projekt tar år att göra för att man lägger undan dem hela tiden och påbörjar något annat.

Så är det med min tröja.
Jag började förra året på semestern,
någon gång ska den väl bli klar? 



Snart....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar