Pin it

14 oktober 2014

Från gamla kläder till nya

Fotot taget av Susanne

Från gammalt till nytt.



Rensade ur mina garderober för ett tag sedan, man samlar på sig en del.
Vissa saker kan återanvändas, en del är bara att kasta.

Allt jag inte använder åkte nu ner i en "bra att ha" låda.
 Hittade en top som jag knappt använt.
Inget fel på den förutom att den inte känts rätt.
 I bland händer det, felköpen. Tur att den var köpt på rea.

Det är faktiskt oftast där man köper felköpen, på rea.
 Jag tar denna fast den är ju inte riktigt jag , den är ju så billig....






Hur kan man använda den månntro?


Fotot taget av Susanne



Jag har sytt ett par olika klänningar och en långkjol till Monster High dockan som systerdotter ska få.
















Av resterande tyg sydde jag en kjol till mig själv.
 Lite kul när man kan återanvända kläder till lite olika ändamål.

 Man behöver bara få lite tips och idéer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar