Pin it

15 oktober 2014

Sindykläder


Sindykläder



När jag började sticka kläder till Sindy så var dem första alstren lite trevande. Jag hade inte stickat så länge heller.


                                                              Jag satt på tåget och stickade med strumpstickor









 Den 1a klänningen jag gjorde var 2010 

en blå och vit klänning.
















Sen gav jag mig på en topp och en kjol i ett melerat strumpgarn som blivit över.


                                     
 Jag stickar väldigt mycket sockor,
så det blir en del restgarner av melerade strumpgarner.

                                                                             En vit kreation
                                                                            med pälskant och                                                                       en vit bolero.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar