Pin it

18 oktober 2014

Projekt

Sticka sticka sticka

Nu är tiden här när man bara vill krypa ner i soffan och sticka.
 Jag har alltid en massa projekt på gång.

UFO som vi kallar det i handarbetsgruppen vi har på min arbetsplats.

UFO= unfinished objects

Just nu har jag 3 ufon, 2 tröjor till mig och ett par sockor till min man.


Tröja i halvpatent, Sandnes Garn
Den ena tröjan tror jag har varit pågående i 3 år, det blir så ibland. 



Jag har så mycket garn till projekt som jag ska göra.
Jag har grönt garn till en kortärmad tröja som jag hittade på Drops.




Jag har garn till en lila kofta som jag köpte på Syfestivalen i Stockholm 2012 av Färgkraft.
 Få se nu, jag har köpt garn så jag har till en kofta från Kaki och mycket mer.



Raggsockor vridna maskor till mannen min
När ska jag ha tid och göra dessa projekt ? :)


Raggsockor till mannen är på gång, jag hinner rätt mycket på pendeltåget. Nu provar jag dock en ny variant och mönster och det tar tid att hitta på eget.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar