Pin it

17 januari 2015

SPA eftermiddag

Ett eget litet spa hemma.

 Varma handdukar, saltskrubb, badkar, 
badskum och tvål.
Lera i ansiktet och håret inpackat i kokosolja,

Det kan vara svårt att få den där egna tiden att koppla av, oftast går man iväg på en spabehandling för att få det där extra lyxen.
Varför inte få lite lyx hemma ?

Jag lyxade till det häromdagen, min kropp behövde det kan jag lova. Ett varmt bad, tända ljus och ljuv musik.
 

Jag använde min egna badskumstvål och min hemmagjorda saltskrubb som doftar ljuvligt.







Efter ett njutningsfullt bad så var min kropp och själ som ny.

 Jag satt sedan i soffan med rosig hy och det ångade om mig av värmen.



Så ta en timma eller två, lås in er i badrummet och
 gör er egen lyxiga spa.

Vi behöver det i denna stressiga tillvaro.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar