Pin it

16 juli 2015

Tyrannosaurus Rex !!! HJÄÄLP !



Det prasslar i gräset, vad är det där?
Ser du något?

Näe, jag ser inget


                                       Se vilket härligt väder det är, trevligt att få vara ute.


Shhh, hör ! Är det inget som prasslar? 

   

                                                               Shit, hjälp vad är det ?!                                                                             HJÄÄÄÄÄLP!!!!


                                                         AAAAAAAAAAAAAAJJ!!









                              A, jag vet...jag har lite konstig fantasi ibland.
                              För mycket film...


Det var väldigt kul att fota i alla fall. Jag hade jättekul och gick och fnissade för mig själv med kameran i högsta hugg. Måste sett väldigt roligt ut när en vuxen springer omkring med en leksaks dino i ena handen och en kamera i andra handen ute på ett kalhygge.
Det är så här frasen "Dumma svenskar " kommer till.

Det bjuder jag på.

Jag har barnasinnet kvar.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar