Pin it

1 november 2014

Alla Helgons Helg

                                              All Helgona Helgen





    En tid för andrum och stillhet, 
    tänd ett ljus, andas in.
     Tänk på nära kära, minnas.







       En tradition för mig, jag har tänt ljus vid mina   
        morföräldrars grav i 23 år, vid min lilla katts grav i 12 år.

 

Djurkyrkogården på Djurgården Kaknäs

  
  
Jag tycker det är en vacker tid, löven, kylan, regnet, alla ljus som lyser upp höstmörkret.







                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Jag har i flera år satt ett ljus på graven bredvid istället för att sätta ljus i minneslunden.
    En bortglömd grav....









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar